Betal dit abonnement med MobilePay

  • Nem tilmelding
  • Hurtigt overblik
  • Gratis betalingsløsning
Derfor skal du vælge Mobilepay… – kun et swipe – så kører betalingen automatisk
  • Det er nemt at tilmelde sig abonnementsbetaling
  • Du får et godt overblik over dine abonnementer via MobilePay app’en
  • Du får en notifikation før betalingsdag (Tilføjes i MobilePay app’en)
  • Du kan frit vælge mellem flere betalingskort og konti
  • Ved nyt betalingskort – skal du kun opdatere ét sted
  • Du kan slette betaling af et abonnement via MobilePay (husk at det ikke opsiger dit produkt)
  • Kræver at du har installeret MobilePay app’en

Du bliver ledt over i Odder Antennes Selvbetjening – hvor du kan tilmelde dig MobilePay – abonnement. Glemt adgangskode – Klik her

Er du måske vores nye medlem...?

Vi har stabilt og hurtigt internet  – og du kan få dækket hele boligen ind med WIFI.
Du kan vælge selv, der er mange muligheder for at dække få dit TV og streaming behov.

Vi er en lokal forening, som leverer Internet og TV i Odder, Boulstrup og Hou til meget konkurrencedygtige priser. Vores slogan er nært, nemt og nu, hvilket vi lever op til ved at være lokale, det er nemt at blive medlem og vi hjælper dig med personlig betjening, hvis du har behov for det.

Odder Antenne

Værd at vide om MobilePay

1) Åben MobilePay og find “Betalingsaftaler” i menuen
2) Vælg dit abonnement eller den faste betaling
3) Herfra guides du til et nyt vindue
4) Du bliver ledt tilbage til Mobilepay app’en
5) Nu mangler du bare ét swipe – og så er du i gang

Du kan tilknytte op til 10 kort eller konti for eksempel budgetkonto, opsparingskonto m.v.

1) Åbn MobilePay
2) Klik på “Menu” (nederst i højre hjørne)
3) Vælg Betalingsaftaler
4) Tryk på det relevante logo under “Dine aktive betalinger”
Her finder du oversigten over dine betalinger

Du kan se en kommende betaling i Mobilepay fra op til otte til en dag før betalingen bliver gennemført.
1) Åbn MobilePay
2) Klik på “Menu” (nederst i højre hjørne)
3) Vælg Betalingsaftaler
4) Tryk på det relevante logo under “Dine aktive betalinger”

Du kan afvise en enkeltstående betaling frem til dagen før betalingsdatoen. Hvis du afviser en enkeltstående betaling, forsætter betalingsaftalen, og du betaler automatisk næste betaling via MobilePay, som du plejer. Du afviser en enkeltstående betaling i app’en under menupunktet “Betalingsaftaler”
Bemærk: Hvis du har afvist en betaling, er det ikke muligt at fortryde og senere gennemføre betalingen via MobilePay. Du skal derfor enten logge på selvbetjeningen og betale eller kontakte Odder Antenne for at aftale en anden betalingsform.
1) Åbn MobilePay
2) Klik på “Menu” (nederst i højre hjørne)
3) Vælg Betalingsaftaler
4) Under “Betalingsaftaler”, tryk på det abonnement, hvor du ønsker at afvise betalingen.
5) Vælg betalingen under overskriften “Venter”
6) Tryk på “Slet/Afvis”
7) Klik Godkend

Ja, hvis du ikke længere vil benytte MobilePay, kan du slette betalingsaftalen. 
1) Åbn MobilePay
2) Klik på “Menu” (nederst i højre hjørne)
3) Vælg Betalingsaftaler
4) Under “Betalingsaftaler”, tryk på den faste betaling, som du ønsker at slette.
5) Vælg betalingen under overskriften “Info”
6) Tryk på “Slet” nederst på siden
7) Læs betingelserne og tryk “Slet”

Oplever du, at en forventet betaling i MobilePay ikke er gennemført, kan der være flere årsager Fx. kan dit kort være udløbet eller at der ikke er dækning på kortet.
Får et overblik over dine betalingsaftaler i MobilePay app’en
1) Åbn MobilePay
2) Klik på “Menu” (nederst i højre hjørne)
3) Vælg Betalingsaftaler
Bemærk: Er betalingen ikke blevet gennemført, skal du logge på selvbetjeningen og betale – eller kontakte Odder Antenne, for at aftale en anden betalingsform.

Der kan være flere årsager:
1) Dit kort kan være udløbet. Løsning: Du skal skifte til et andet eller et nyt kort.
2) Det kan være der ikke er dækning på din konto. Løsning: Du kan vælge et andet kort eller sørge for at der kommer dækning på kontoen.
3) Din beløbsgrænse skal hæves. Løsning: Følg linket “Hæv beløbsgrænse”, som fremgår af betalingen i “Aktivitetsoversigten” i MobilePay app’en

Hvis ikke du reagerer, kan betalingen godt bliver gennemført inden for de kommende 48 timer, hvis der kommer dækning på kontoen.
Kan betalingen ikke gennemføres, skal du logge på selvbetjeningen eller kontakte Odder Antenne, for at aftale en anden betalingsmåde.