HVAD KAN JEG HJÆLPE MED?

Her har vi samlet informationer og adgange til det vi mener kunne være “god kundeservice”
Målret dine spørgsmål og se herunder. Hvem hjælper dig bedst?

ODDER ANTENNE

Rosensgade 7
8300 Odder
CVR: 83638028
Telefon 86541142
mail: info@odderantenne.dk

Åbningstider for kontor & telefon:
Mandag 14.00 – 17.00
Tirsdag 10.00 – 14.00
Onsdag 10.00 – 14.00
Torsdag 14.00 – 17.00

INTERNET

-

Vores supporter sidder klar til at hjælpe omkring dit internet og din mailadresse fra Odder Antenne.
Udsøgt service og ingen ventetid.

Internetsupport:

Mandag – fredag 09.00 – 21.00
Lørdag, søndag og helligdage 11.00 – 21.00

Telefon 86541142 tast 3

-

-

TV-SIGNAL

dktv_nyt_logo
-

Dansk Kabel TV er vores servicepartner på vedligehold og service af TV-signal til din adresse.

Er der flere medlemmer eks. dine naboer, der er ramt af nedbrud, pga. fejl i hovedanlægget kører de ud og afhjælper fejlen. 

Telefontid:

Mandag – fredag 08.00 – 22.00
Lørdag, søndag og helligdage 10.00 – 22.00

Telefon 76428800

Vejledning til indstilling af TV

 

-

TILVALG TIL TV

-

Samarbejdet mellem Odder Antenne og YouSee giver vores medlemmer mange muligheder.
Har du spørgsmål til produkter fra YouSee.

Telefontid:
Mandag – torsdag: 08 – 17.30
Fredag 08 – 16.30
Lørdag, søndag og helligdage: Lukket

YouSee kundeservice:
Telefon 70704040

Bland Selv og ekstrakanaler:
Telefon 70704070

Alle dage kl. 8.00 – 20.00

IP-TELEFONI

Evercall tilbyder, på vores internet platform, medlemmer af Odder Antenne mulighed for IP-telefoni.

 Du handler i den forbindelse direkte ved Evercall og det er dem du skal kontakte ved spørgsmål omkring IP-telefoni.

Telefontider:
Mandag – onsdag kl. 9.00 – 11.00 & 14.00 – 16.00
Torsdag kl. 9.00 – 11.00 & 16.00 – 18.00
Fredag kl. 9.00 – 11.00

Telefon 44404040

SUPPORT TIL TV


Sony
70 11 21 05
Mandag – fredag: 9.00 – 18.00

Panasonic
36 92 77 99
Mandag – fredag 9.00 – 17.00

Samsung
70 70 19 70
Mandag – fredag 8.00 – 19.00
Lørdag 10.00 – 15.00

Phillips TV
35 25 83 14
Mandag – fredag 9.00 – 18.00

LG
78 79 64 54
Mandag – fredag 8.00 – 18.00

Bang & Olufsen
70 25 11 88
Horsens v/Vagns Radio
Hestedamsgade 3, Horsens
8700, Horsens

Grundig TV
70 80 87 77

LOKALE INSTALLATØRER

Hessellund EL
Rådhusgade 96
8300 Odder
86 54 29 11
http://www.hessellund-el.dk/

JH-EL
Rådhusgade 30
8300 Odder
40 96 96 33
https://www.jhel.dk/

Odder EL-service
Rude Havvej 19
8300 Odder
8656 00 32
https://www.odder-el.dk/

Log på selvbetjeningen og...

se dine fakturaer og betalinger

Du kan betale:

1 gang årligt:
1. januar

Hver kvartal:
1. januar – 1. april – 1. juli – 1. oktober

Hver måned: 
Den 1.

VIGTIGT:  Månedsbetaling kræver automatisk kortbetaling, MobilePay abonnementsbetaling eller PBS aftale . Ændres til kvartals-opkrævning ved misligholdelse.

du har mulighed for at:
  • melde flytning af dine produkter
  • skift TV pakke op/ned
  • skift internethastighed op/ned
  • se din kode til din WEB-mail
  • oprette en ny mailadresse

Se alle priser på Takstbladet

 

– har du glemt din kode til selvbetjeningen:

eller mangler du dit log-in til din selvbetjening, kan du rekvirere dit log-in ved at klikke på nedenstående knap.

Det er manuelt betjent – så vær opmærksom, på at der kan gå op til 2 hverdage, hvis du sender din forespørgsel  udenfor vores arbejdstid.

Hvordan kan jeg betale mit abonnement...

Kortbetaling

Dit abonnement vil blive betalt den 1. hver måned/kvartal eller årligt, afhængig af hvilken betalingsfrekvens du har valgt.

Du modtager en sms, hvis ikke beløbet kan trækkes på din konto, evt. fordi du har fået nyt betalingskort, hvis kortet er spærret eller pga.  manglende dækning på din konto.

Tilmeld kortbetaling her
(Selvbetjeningen åbnes i nyt vindue)
Prisen for denne service er gratis.

Du kan betale med flg. kort:

MobilePay abonnementsbetaling

Dit abonnement bliver betalt automatisk afhængig af hvilken betalingsfrekvens du har valgt.

Du har mulighed for at tilknytte et kortet eller den konto, du ønsker. Dette vælger du i MobilePay app’en.

Læs mere her

Tilmeld MobilePay her
(Selvbetjeningen åbnes i nyt vindue)
Prisen for denne service er gratis

Betalingsservice – BS

Dit abonnement bliver automatisk betalt via BS.

Når du har tilmeldt din betaling, skal aftalen fremgå af din BS-oversigt inden betalingen bliver gennemført. 

Indtil aftalen fremgår, skal du betale din faktura manuelt.

Tilmeld PBS betaling her
(Åbnes i nyt vindue)
Prisen for denne service er 9,95 pr. betaling

Undgå rykkergebyr – og betal til tiden.
Ved for sent betaling – pålægges 100,- kr.

Ny sikkerhed ved online køb med Betalingskort

Der er indført ny ekstra sikkerhed med en stærkere kundeautentifikation (to-faktor godkendelse), der indebærer, at der skal anvendes mindst to faktorer til at godkende en betaling på nettet i hele EU. I Danmark er det trådt i kraft 1. januar 21.
NemID’s nøglekort i pap lever ikke op til disse sikkerhedskrav ved betalinger på nettet, så kunderne skal enten bruge egen kode, NemID-nøgleapp eller -nøgleviser ved betalinger fra nytår.

Du kan læse en fin beskrivelse om det her: Ny sikkerhed ved online koeb (aeldresagen.dk)

Vi har også lånt flg. vejledning; Se vejledning fra Nordea (pdf-fil)

Opsigelse af produkter

Vi er glade for at du har været kunder hos Odder Antenne.
Du kan opsige dine produkter med en varsel på løbende måned + 1 måned mod et gebyr på kr. 295,- jf. vores vedtægter og takstblad.

Ved opsigelse af internet, opsiges tilvalgsprodukter til internet samtidig.

Du kan sende os en mail på info@odderantenne.dk

Send os flg. oplysninger:

  1.  Navn
  2.  Adresse
  3.  Mobilnr.
  4.  Dato, hvis senere end lbn. måned + 30 dage
  5.  Hvilke produkter, der skal opsiges

Vær opmærksom på:
– at du skal sikre dig at du modtager en kvittering på denne opsigelse inden for de næste par arbejdsdage.
– at du selv skal opsige YouSee produkter, som du afregner direkte til YouSee.

Flytning? – hvad gør jeg?

Start med at logge på selvbetjeningen.
Klik på “Mine oplysninger” – og “Skift adresse”
Til højre kan du se hvad du skal medbringe til dit internet.
OBS! Alle adresser i Bendixminde, hvor der er monteret et fibermodem fra Odder Antenne skal lad den sidder. Den må IKKE fjernes. 

Har du en YouSee TV boks, ekstra kanaler eller andre produkter hos YouSee, skal du huske selv at melde flytning hos dem.

Har du spørgsmål, er du altid velkomme til at kontakte os.

Vi vil ønske dig en behagelig flytning.

HJÆLP TIL SELVHJÆLP!