Gå til indholdet
  • Ofte stillede spørgsmål
  • Nyheder
  • Nybygger
  • Om os
  • Kontakt os
  • Driftstatus: Alt OK
Menu
  • Ofte stillede spørgsmål
  • Nyheder
  • Nybygger
  • Om os
  • Kontakt os
  • Driftstatus: Alt OK
Søg
Luk
Odder Antenne
  • Internet
    • Internet priser og hastigheder
    • Internet tilvalg
      • Wave2 Extendere
      • Fast IP adresse
      • Antivirus
    • Internet hastighedstest
    • Webmail
    • Returnering af modem
  • TV
    • TV priser - pakker 2021
    • 3 faste TV pakker 2021
    • Bland Selv TV 2021
    • WEB TV
    • Mangler du Discovery kanalerne, se her hvordan du kan se dem...
  • Medlemsservice
  • Selvbetjening
Menu
  • Internet
    • Internet priser og hastigheder
    • Internet tilvalg
      • Wave2 Extendere
      • Fast IP adresse
      • Antivirus
    • Internet hastighedstest
    • Webmail
    • Returnering af modem
  • TV
    • TV priser - pakker 2021
    • 3 faste TV pakker 2021
    • Bland Selv TV 2021
    • WEB TV
    • Mangler du Discovery kanalerne, se her hvordan du kan se dem...
  • Medlemsservice
  • Selvbetjening
Søg
Luk
  • Internet
    • Internet priser og hastigheder
    • Internet tilvalg
      • Wave2 Extendere
      • Fast IP adresse
      • Antivirus
    • Internet hastighedstest
    • Webmail
    • Returnering af modem
  • TV
    • TV priser - pakker 2021
    • 3 faste TV pakker 2021
    • Bland Selv TV 2021
    • WEB TV
    • Mangler du Discovery kanalerne, se her hvordan du kan se dem...
  • Driftstatus: Alt OK
  • Ofte stillede spørgsmål
  • Nyheder
  • Kontakt os
  • Medlemsservice
  • Om os
  • Selvbetjening
Menu
  • Internet
    • Internet priser og hastigheder
    • Internet tilvalg
      • Wave2 Extendere
      • Fast IP adresse
      • Antivirus
    • Internet hastighedstest
    • Webmail
    • Returnering af modem
  • TV
    • TV priser - pakker 2021
    • 3 faste TV pakker 2021
    • Bland Selv TV 2021
    • WEB TV
    • Mangler du Discovery kanalerne, se her hvordan du kan se dem...
  • Driftstatus: Alt OK
  • Ofte stillede spørgsmål
  • Nyheder
  • Kontakt os
  • Medlemsservice
  • Om os
  • Selvbetjening

Yousee Film og TV

Forside   /   Yousee Film og TV

Vi har samlet svar for YouSee Film og TV

Hvorfor oplever jeg en dårlig billedkvalitet? 
Du kan opleve, at billedet i de første sekunder kan være lidt kornet, mens medieafspilleren undersøger, hvilken billedkvalitet der passer bedst til din forbindelse. Hvis problemet fortsætter skyldes det som regel en ustabil internetforbindelse.

Tjek at din router er placeret på den mest hensigtsmæssige måde

Du kan også prøve at afslutte alle programmer, der kører på din pc og starte afspilningen af programmet igen. Hvis billedet hakker, men lyden fungerer fint, kan det dog skyldes, at din pc ikke er kraftig nok til at kunne afspille filmen.

Prøv vores systemtest, der fortæller om din pc opfylder kravene til at se tv fra YouSee på nettet.

Bruger jeg mobildata, når jeg ser film og serier på YouSee Tv & Film app'en? 
Ja, hvis du bruger YouSee Film & Tv app’en på en mobildataforbindelse, vil dit forbrug tælle med i dataforbruget på din mobilregning.

Hvor meget data bruger jeg, når jeg bruger YouSee Tv & Film app'en? 
YouSee Tv & Film app’en henter data via internettet, og bruger af den inkluderede data, du har i din mobilpakke, medmindre du bruger en trådløs forbindelse. Ser du film og serier via YouSee Tv & Film app’en modtager du op til 8 Mbit, hvilket svarer til ca. 800 MB pr. time. Trafikken afhænger dog af din mobilforbindelse, og det gennemsnitlige forbrug vil typisk være ca. 600 MB pr. time.

Hvorfor forsvinder nogle film og serier? 

Hos YouSee vil vi gerne tilbyde dig de nyeste film og serier. For at sikre dette har vi udlejningsaftaler med flere filmselskaber og et partnerskab med C More.

Da C More har begrænsede rettigheder til deres indhold, betyder det, at vi løbende udskifter indholdet i YouSee Tv & Film. Nogle film og serier køber vi dog selv rettighederne til, og vi kan derfor tilbyde disse i en længere periode.

Hvornår kan jeg, som ny kunde, se film og serier på pc eller app? 
Du kan se dine film og serier så snart det YouSee-abonnement, der giver dig adgang til dem, er aktivt - dvs. for eksempel fra den dag din bredbåndsforbindelse er åbnet.

Du finder dine film og serier i app'en YouSee Tv & Film og på hjemmesiden tv.yousee.dk. Du skal logge ind med dit YouSee Login.

Få hjælp til dit YouSee Login, hvis du aldrig har brugt det eller glemt det.

Hvorfor kan jeg ikke se TV2? 
På grund af rettigheder er det som udgangspunkt kun muligt at se kanalen TV2 på din pc, tablet og smartphone, når du er på nettet via din YouSee-bredbåndsforbindelse.

Du kan dog tilkøbe servicen TV2 UDE, der giver dig mulighed for at se TV2 overalt i Danmark på pc, tablet og smartphone. Ring til vores kundeservice på 70 70 40 40 og hør mere.

Kan jeg bruge YouSee Film og TV app'en i udlandet? 
Ja, det kan du. Du kan se både tv, film og serier i hele EU. Du er dog begrænset til at bruge YouSee Tv & Film uden for Danmark til 30 dage af gangen.

Læs mere om at tage tv, film og serier med i EU

Kan jeg sætte undertekster til danske film? 
Det er desværre ikke muligt at sætte undertekster til danske film. Vores film har såkaldte indbrændte undertekster, der ikke kan vælges til og fra, og der er ikke indbrændte undertekster på danske film.

Du finder meget mere hjælp hos YouSee. Klik her: YouSee Film og TV

 

 

 

Gå til FAQ
TidligereTidligereYousee Bland Selv TV
NæsteYousee StreamingNæste
Få seneste nyt i din indbakke - tilmeld nyhedsmail her!

Vi sender  ca. 1-2 nyhedsmails om måneden indenfor TV – og Internetområdet.
Desuden sender vi driftstatus på levering af TV og internetsignalet.

  • Arkiv - nyhedsmail
Odder Antenne

Rosensgade 7
8300 Odder
CVR: 836‍ 380 28

  • 86 54 11 42
  • info@odderantenne.dk
  • Hjælpeguide
  • Følg os på Facebook
Åbningstider
  • Kontor & telefon
Mandag 14.00  –  17.00
Tirsdag 10.00  –  14.00
Onsdag 10.00  –  14.00
Torsdag 14.00  –  17.00
  • Internetsupport
Hverdage09.00  –  21.00
Weekend11.00  –  21.00
Hurtige links
  • Selvbetjening
  • Web-mail
  • Driftstatus
  • Ofte stillede spørgsmål
  • Læs nyhedsmail
  • Bestil TV pakke
  • Bestil Internet
Spørgsmål

Har du spørgsmål eller problemer?
Tag et kig på Ofte stillede spørgsmål eller kontakt 

  • Samarbejdspartnere
YouSee.dk70 70 40 40
Hessellund El86 54 29 11
JH El-installation40 96 96 33
Odder El-Service86 56 00 32
Dansk Kabel TV76 42 88 00

GENERALFORSAMLING I
ODDER ANTENNE ER UDSAT


Grundet Covid-19 situationen, er vi
nødsaget til at flytte dette års planlagte
generalforsamling i Odder
Antenneforening a.m.b.a.
Denne forventes flyttet til en dato
inden udgangen af maj måned.
Nærmere information om dato og sted
følger.


Med venlig hilsen
Bestyrelsen