TV-signal

Nyheder

TV-signal

Kan jeg bruge min FM-radio?

Nej, en lukning af vores radiosignal betyder, at du ikke længere kan høre radio via din TV-forbindelse. Odder Antenne har i flere omgange varslet medlemmerne,

Læs mere

Hjælp til TV-signal

Fejlmelding af Radio / TV Før du fejlmelder. Der er forskel på billedkvaliteten fra de forskellige TV-stationer. Det skyldes, at de anvender forskellig sendeteknik, og

Læs mere

Kanalsøgning

Den endelige kanalomlægning er klar fra den 4. januar. Fra den dato kan du lave en kanalsøgning på tv’et og derved få de nye kanaler og korrekte kanalpladser gældende for din tv-pakke.

Har du et nyere TV, vil det formentligt lave en automatisk kanalsøgning, der sikrer de nye kanaler og kanalpladser.
Nogle vil opleve, at de selv skal foretage en kanalsøgning.
Fra den 11. januar og i et par uger frem, vil du kunne se et skilt på de tv-kanaler, der er ændret i forbindelse med kanalomlægningen. På skiltet er der information om, at kanalen er ændret, og at man skal genindlæse sine tv-kanaler på tv’et. På skiltet er der også henvisning til yousee.dk/kanaler med en guide til manuel kanalsøgning.

Kanalændring hos medlemmer med en tv-pakke via YouSee Tv-boksen
I perioden 4. – 7. januar opdaterer vi YouSee Tv-boksen. Ændringerne i tv-pakkerne sker automatisk via boksen, og der er ikke behov for kanalindstilling. Tv-boksen sikrer adgang til de nye kanaler. I samme periode bliver ændringerne også gennemført på vores web- og app-tjenester: tv.yousee.dk og Tv & Film-app’en. 

Rigtig god fornøjelse med de nye kanaler.

Vigtig info!

Vi er desværre uden TV signal i hele vores anlæg.

YouSee arbejder på højtryk for at udbedre fejlen..

I kan se WEB-TV på YouSee.dk eller på app’en YouSee TV & Film.
Vi beklager
de gener det vil give jer.

Venlig hilsen
Odder Antenne

Få de seneste nyheder direkte i din mailboks og
tilmeld dig vores nyhedsmail.